«Економіка, наука, освіта: інтеграція та синергія»

Шановні
викладачі, науковці, аспіранти та студенти!
Запрошуємо Вас взяти участь в
Міжнародній науково-практичній конференції
«Економіка, наука, освіта: інтеграція та синергія»
17-22 січня 2016 р.
Братислава-Відень-Будапешт
СЕКЦІЇ КОНФЕРЕНЦІЇ

1.             Внесок соціальних наук та освіти в розвиток соціально-економічних процесів (економічні науки, психологія і соціологія, політологія, міжнародні відносини, педагогіка).
2.             Внесок гуманітарних наук та освіти в розвиток соціально-економічних процесів (філософія, археологія, релігієзнавство, культурологія та релігієзнавство, філологія та лінгвістика).
3.             Внесок фундаментальних наук та освіти в розвиток соціально-економічних процесів  (фізика та астрономія, хімія, геологія, географія, мінералогія, гідрогеологія, кліматологія, математика, біологія та екологія).
4.             Внесок прикладних наук та освіти в розвиток соціально-економічних процесів (медицина та фармакологія, інформаційні технології, механічна інженерія, енергетика та електрична інженерія, хімічна інженерія та біоінженерія, архітектура та будівництво, аграрні науки).

ПРОГРАМА

17 січня. Неділя.
Виїзд з Ужгороду. Нічний переїзд до Братислави.
18 січня. Понеділок.
Прибуття в Братиславу. Знайомство з містом. Поселення в готель.
Реєстрація.
14.00-19.00 Відкриття конференції та пленарне засідання.
Урочиста вечеря.
19 січня. Вівторок.
Сніданок.
Практична сесія. Наукові дискусії у малих групах. Виїзне засідання у Відні. Відвідання та вивчення наукового надбання Музею природознавства Відня (вхід – 10 євро), наймасштабнішого в Європі, де в 39 залах представлені унікальні археологічні, мінералогічні, палеонтологічні, зоологічні та інші колекції, серед яких такі знамениті експонати, як Венера Віллендорфська, скелети доісторичних істот і найбільша в Європі колекція мінералів.
Вечеря.
20 січня. Середа.
Сніданок
Секційні засідання. Практична сесія: вивчення інноваційних підходів та методів освітнього процесу у Віденському університеті. Наукові дискусії у малих групах.
Вечеря.
21 січня. Четвер.
Сніданок. Виселення з готелю.
Виїзне засідання в Будапешт. Емпіричне дослідження динаміки і диференціації товарних ринків Центральної Європи, ролі науки у створенні інноваційних технологій і продуктів. Наукові дискусії у малих групах. Культурна програма.
Нічний переїзд до Ужгорода.
22 січня. П’ятниця.
Прибуття вранці до Ужгороду.

3 ночі в готелях, 2 нічні переїзди.

СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ

Оргкомітет конференції забезпечує стажування з інноваційних методів та підходів в освіті в Академічному товаристві Міхала Балудянського (Словаччина, 72 години для безпосередніх учасників конференції, які одночасно є авторами статей у науковому журналі «SCIENTIFIC LETTERS OF ACADEMIC SOCIETY OF MICHAL BALUDANSKY», з яких 32 години – аудиторні, 40 годин – самостійна робота з підготовки наукової доповіді (у вигляді статті)) або 32 години для учасників конференції, які є безпосередніми учасниками конференції, але не публікуються у журналі) з видачею відповідного сертифіката.

БЕЗПОСЕРЕДНЯ УЧАСТЬ

Організаційний внесок при безпосередній участі в конференції складає 240 євро , сплачується на місті, в Словаччині. Для власників діючих шенгенських віз діє додаткова знижка на оргвнесок в 15 євро.
До оргвнеску за безпосередню участь у конференції входить: трансфер згідно з програмою, поселення в готелі (двомісні та трьохмісні номера), харчування згідно з програмою, публікація в збірнику матеріалів конференції, отримання сертифіката учасника конференції, стажування з інноваційних методів та підходів в освіті в Академічному товаристві Міхала Балудянського, електронний фотодайджест (буде надісланий учасникам після конференції на електронні адреси) та загальноорганізаційні витрати.
Сплата оргвнеску за безпосередню участь у конференції здійснюється на місці, в Братиславі, по прибутті на конференцію. Проте, подання документів на візу та резервування місця безпосереднього учасника здійснюється за умови попереднього резервування  шляхом попередньої сплати частини оргвнеску в еквіваленті 40 євро (сума вираховується з оргвнеску). Якщо учаснику конференції буде відмовлено у видачі візи – сума попереднього резервування повертається.
Організаційний комітет забезпечує централізовану візову підтримку.
Увага! Викладачам, науковцям, аспірантам, студентам можливе відкриття шенгенських наукових мультивіз. Також можлива участь у складі української делегації супроводжуючих, які не є учасниками конференції. Оформлення віз та відряджень відбувається за офіційним запрошенням Академічного товариства Міхала Балудянського (Словаччина).
Послуги візового центру (еквівалент 11 євро) та страхування до оргвнеску не входять, та сплачуються самостійно у відповідні інституції!
Всі, хто планує взяти безпосередню участь у конференції, повинні надіслати заявку та скановану копію першого розвороту закордонного паспорту на електронну адресу: confgalilei@ukr.net

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ

Для отримання візи в візовий центр необхідно буде подати наступні документи: паспорт України, закордонний паспорт, довідка з місця роботи із зазначенням середньої заробітної плати за останні 6 місяців, довідка з банку по залишку на рахунку (з розрахунку 50 євро на день перебування за кордоном), ідентифікаційний код, медична страховка для виїзду за кордон, копії всіх вищезгаданих документів.
Детальна інформація на сайті візового центру Словацької Республіки: http://slovakia-ua-kiev.pony-visa.ru/uk/node/425

ДИСТАНЦІЙНА УЧАСТЬ

Організаційний внесок при дистанційній участі в конференції становить 180 грн. В організаційний внесок при дистанційній участі входить: публікація в збірнику матеріалів конференції, сертифікат за участь, фотодайджест (буде надісланий учасникам конференції після конференції на електронну пошту).
Пересилка збірника і сертифіката за участь у конференції до оргвнеску не входить та здійснюється оператором «Нова пошта» за рахунок отримувача.
Реквізити для сплати дистанційної участі :
ФОП Злобін Ілля Володимирович
Адреса:  87453, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Февральська, 22.
Р/р  №2600910340 у відділенні ПАT “ПУМБ”, МФО 334851, ІПН 2863000095.
Призначення платежу:«За участь у Міжнародній конференції: «Економіка, наука, освіта: інтеграція та синергія»

ТЕРМІН ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ І СПЛАТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ

Термін подання заявок і матеріалів при безпосередній участі у конференції – до 9 грудня 2015 р.!
Статті в журнал необхідно надіслати в редакцію – до 31 грудня 2015 р.!
Термін сплати, подання заявок і матеріалів при дистанційній участі в конференції – до 20 грудня 2015 р.!

УВАГА! У період проведення конференції будуть діяти традиційні для Європи новорічні знижки. Практична частина конференції передбачає безпосереднє емпіричне дослідження динаміки та диференціації товарних ринків Центральної Європи, дослідження впливу системи новорічних знижок на динаміку попиту.

ДИВІТЬСЯ АНОНСИ ІНШИХ МІЖНАРОДНИХ НАУКОВИХ ЗАХОДІВ НА САЙТІ http://galilei.pp.ua/
Усі бажаючі можуть стати членами Міжнародного клубу наукового туризму GALILEI (інтернет-спільнота прихильників наукового туризму), регулярно отримувати цікаву інформацію щодо наукових подій в світі та приймати участь в ексклюзивних (тільки для членів клубу) наукових заходах. Стати членом клубу можна шляхом реєстрації на сайті: http://galilei.pp.ua/ (безкоштовно)! Членських та інших внесків в клубі GALILEI не існує!

Секретарі організаційного комітету:
Ірина Максименко, тел.: 068 955 22 67; e-mail: confgalilei@ukr.net
Ніна Пойда-Носик, тел.: 050 372 88 28

This entry was posted in Анонси конференцій. Bookmark the permalink.

Comments are closed.